سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]
خبری - اخبار وب
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • این آقای صفار هرندی، انصافا که یکی از نوابغ روزگار بوده که تا پیش از این در «کیهان» خاک می‌خورده و به برکت دولت آقای احمدی‌نژاد رو آمده است. وی با همان نبوغ اسرارآمیز فراکیهانی خود، در جریان مسابقه کاریکاتور هولوکاست، ابتکاری به خرج داده که هیچ بعید نیست سال آینده، شرکت‌کنندگان بی‌شماری از خود اسرائیل در آن شرکت کنند.
    فکرش را بکنید آدم اسرائیلی باشد و بشنود یک جایی دوازده هزار دلار ناقابل به برنده یک مسابقه‌ای می‌پردازند، نمی‌رود در آن مسابقه شرکت کند؟
    پ.ن: این هم یکی دیگر از نشانه‌های نبوغ: نفر دوم، چهار هزار دلار و نفر سوم، پنج هزار دلار!


    از روزنامه همشهری



    تم ::: جمعه 85/8/26::: ساعت 9:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    این آقای قالیباف با این موضعگیری‌های اخیرش، دارد نشان می‌دهد که بعضی وقت‌ها حق و انصاف را در مورد تصمیمات دولت رعایت نمی‌کند. از جمله همین اظهارات اخیر ایشان که درباره اثرات تغییر ساعت بانک‌ها بر میزان ترافیک شهردار تهران گفته است: «تغییر ساعت بانک‌ها در ترافیک تأثیر نداشته است». انصافا درباره این حرف، اگر نخواهیم بگوییم «درست نیست»، باید بگوییم دست‌کم «دقیق نیست»، چراکه کاملا واضح است، تغییر ساعت بانک‌ها در ترافیک تأثیر داشته و باعث افزایش آن شده است!

    بازتاب



    تم ::: پنج شنبه 85/8/25::: ساعت 7:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    تهران پس از داربی بزرگ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس، امسال هم مثل پارسال و پیرار سال و سال‌های دیگر، توسط عده‌ای «تماشاگرنما» به آشوب کشیده شد. متأسفانه از آنجایی که اصطلاح «تماشاگرنما»، چندان روشن و دقیق نیست، در همین راستا، واحد «تماشاگرنمانمایی» دوربرگردان، چند تا از مهم‌ترین مشخصات «تماشاگرنما»ها را پس از تحقیقات فراوان به چاپ می‌رساند تا هر یک از نهادهایی که مسئولیت حراست از حقوق شهروندی و امنیت جامعه را دارند، چنانچه قصد تعقیب ایشان را داشتند، راحت‌تر بتوانند به وظیفه خود عمل کنند:


    تماشاگرنماها، دقیقا عین تماشاگرهای معمولی هستند و خود را در لابه‌لای آنان پنهان می‌کنند، با این تفاوت که نسبت جمعیت آنان به تماشاگرها، خیلی زیاد است!
    تماشاگرنماها اصولا تا وقتی که نرمال و مؤدب هستند، همان تماشاگرها به شمار می‌روند، اما وقتی که شروع به فحش دادن و کتک‌کاری و سنگ‌پرانی می‌کنند، به تماشاگرنماها تبدیل می‌شوند. نسبت زمان‌هایی که این افراد نرمال هستند، به زمان‌هایی که نیمه‌نرمال هستند، 1 به 22 ارزیابی می‌شود!
    تماشاگرنماها علاقه فراوانی به ابزار آلاتی چون اگزوز خاور، دسته بیل، شیر سماور، تنه چنار و ... دارند (توضیح: این «سه نقطه»، در بردارنده یک دایرةالمعارف از اشیا و اصطلاحات بی‌ادبانه‌ است که از آوردن نام آنها معذوریم!)
    تماشاگرنماها تا پیش از مسابقه معمولا با القابی چون «جوانان ورزش‌دوست»، «تماشاگر فهیم»، «بهترین تماشاگرهای دنیا» و اصطلاحاتی از این دست، توصیف می‌شوند، اما از آنجایی که اصولا جوانان ورزش‌دوست، تماشاگران فهیم، بهترین تماشاگرهای دنیا و عزیزانی از این دست، ممکن نیست که اتوبوس آتش بزنند و سنگ‌پرانی کنند و تلفن‌های عمومی را داغون کنند، در نتیجه، در عرض چند ساعت تبدیل به «تماشاگرنما» می‌شوند.
    5- تماشاگرنماها چند ساعت پس از به آشوب کشیدن شهر، ناپدید و تا داربی بعدی به تکرار شعار «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم...» مشغول می‌شوند. با داربی بعدی این چرخه دوباره تکرار می شود... .

    بازتاب



    تم ::: پنج شنبه 85/8/25::: ساعت 6:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    سال‌هاست عادت کرده‌ایم خبر اسیدپاشی جوانان نخاله‌ای را بشنویم که با یک جواب منفی شنیدن، با یک پارچ اسید انتقام خود را از یک خانواده گرفته و عمر یک انسان را به تباهی بکشاند.ادامه مطلب...

    تم ::: پنج شنبه 85/8/25::: ساعت 3:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    از آنجایی که اخیرا دوستاران کسب و کار راحت و آسان زیاد شده و مطابق اخبار رسیده، بسیاری از شهروندان تمایل زیادی نشان میدهند تا از راحت‌ترین راه‌ها به شهرت و پول و محبوبیت برسند؛ دوربرگردان در یک اقدام بی سابقه، با تحلیل یکی از خبرهای بازتاب خودآموز آسان و سریع ادعای ارتباط با امام زمان را به مشتاقان ارائه می دهد:
    «فردی که از چندین سال پیش مدعی بود، خودش امام زمان است، در شهر قم و به دست نیروهای امنیتی و قضایی دستگیر شده است.»
    نکته: در شهر قم می توان دست کم چند سال با ادعای امام زمان بودن زندگی کرد و به "کسب و کار" اشتغال داشت. این چند سال بین 3 تا 25 سال ارزیابی می شود!

    «این فرد که با حفر گودالی در زیر اتاق خود در منزلش، به داخل اتاق می‌رفت، با مخفی شدن در داخل گودال از طریق همسر و برادر همسرش به مریدانش اعلام می‌کرد که «آقا» برای زیارت، طی‌الارض کرده است و مریدان وی با مراجعه به داخل اتاق و ندیدن وی، این ادعا را باور می‌کردند.»
    مواد لازم: 1- برای این منظور از همسر و برادرزن خوب استفاده کنید.
    2- اتاقی انتخاب کنید که امکان حفر گودال در آن فراهم باشد.
    نکته جذاب: برای طی الارض زیاد خود را به زحمت نیندازید. همینکه مریدان شما را در اتاقتان نبینند، مطمئن خواهند شد که به طی‌الارض تشریف برده‌اید.

    «این مدعی امام زمان بودن، در حالی که با مریدان خود با پای پیاده به جمکران می‌رفت، در کنار پل ورودی جاده جمکران مخفی شده و سپس همسر و برادر همسر وی، مدعی غیبت صغرای وی از چشم مریدان شدند و فرد یادشده به مدت یک سال در منزلش مخفی شد.»
    دستورالعمل: پیاده‌روی یکی از آن بخش‌های مشکل این برنامه است که باید دست کم به طول چند کیلومتر آن را پیش‌بینی کنید.
    نکته: در صورت خستگی، هرکجا که مایل بودید به غیبت صغرا بروید!
    هشدار: پیش از غیبت صغرا حواستن را جمع کنید، تا سگ‌ها و ولگردان ساکن در زیر پل، بلا ملایی سرتان نیاورند!

    «این فرد که به ظاهر دچار روان‌پریشی است، توانسته بود تعداد قابل توجهی از افراد را که مناصب نسبتا مهمی نیز داشتند، به حلقه مریدان خود بیفزاید»
    نکته امیدوارکننده: ادعای روان‌پریشی یکی از آن راه‌درروهایی است که هیچ وقت بسته نمی‌شود.
    نکته خیلی امیدوارکننده: اگر واقعا دچار روان‌پریشی هستید، زیاد ناامید نباشید. چه بسیار افرادی وجود دارند که دارای مناصب مهمی در جمهوری اسلامی هستند و حاضرند مرید شما هم بشوند!

    «اما پس از دستگیری وی به همراه مریدان اصلی‌اش و حبس آنان در زیرزمین ساختمانی در قم، مریدان این فرد از وی می‌خواهند با استفاده از قدرت امامت خود برای آزادی آنان کمک کند، اما با ناتوانی این امام زمان قلابی برای کمک به مریدانش، آنان متوجه اشتباه خود شده او را رها می کنند.»
    توجه: بعضی‌ها خیلی زود متوجه اشتباه خود می شوند!

    «آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که این امام زمان قلابی پس از آزادی و گذراندن مدت محکومیت، دوباره مانند گذشته فعالیت امام زمانی! خود را از سر گرفته است.»
    نکته مهم: کسب و کار تعطیلی‌بردار نیست!

    بازتاب



    تم ::: چهارشنبه 85/8/24::: ساعت 6:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    این مسائل در حالی مطرح می‌شود که بیشتر این‌گونه دعواها در دادگاه‌های آمریکا رد می‌شود، ولی در دادگاه‌های اروپایی و بریتانیایی بیشتر آنها با موفقیت شاکی پایان می‌یابد. در آمریکا به علت تأکید بر حق آزادی بیان که در اصلاحیه اول قانون اساسی آمریکا بیان شده، کمتر به این دعاوی توجه می‌شود. فرانسه این حق را در قانون اساسی خود دارد و اتحادیه اروپا نیز همه اعضایش را مجبور کرده تا آن را در قوانین خود به وجود آورند.جرایم سنگین دادگاه‌های آمریکایی و به ویژه اروپایی در برابر ارتکاب چنین جرایمی، باعث شده است تا میزان این جرایم به شدت کاهش یافته و تنها به اشخاص بسیار معروف محدود شود. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی و ظهور اینترنت و به وجود آمدن فضایی نامحدود برای انتشار اطلاعات، جنبه دیگری از تجاوز به حریم خصوصی افراد به وجود آمده که متأسفانه، در کشور ما خلأ قانونی در این رابطه به شدت احساس می‌شود. ادامه مطلب...

    تم ::: جمعه 85/8/19::: ساعت 3:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    سبوح شهلایی*
    مسائل ناراحت‌کننده پیش آمده در کشور ما و ظهور موج سیاه تجاوز به حریم خصوصی و زندگی شخصی افراد که همه افراد جامعه را متأثر کرده، بهانه‌ای شد تا خلأ قانونی موجود در کشور را در تطابق با جامعه بین‌الملل و سیستم‌های حقوقی دیگر بررسی کنیم.

    داشتن حریم خصوصی، یکی از حقوق اساسی بشر و مرتبط با حفظ مقام انسان و دیگر ارزش‌هایی است که کرامت انسانی ما برای ما به ارمغان می‌‌آورد. بر پایه این حق، یک شخص یا گروه می‌تواند مسائل شخصی زندگی خود را خارج از محدوده دسترسی دیگران نگه داشته و یا مسائل اطلاعاتی مربوط به خود را کنترل کند. این حق به ویژه در مورد اشخاص مشهور جامعه، جنبه مهم‌تری پیدا می کند. در کتاب مقدس بارها بر این حق تأکید شده است و یهودیان نیز این مفهوم را پذیرفته‌اند. در قوانین یونان باستان و چین قدیم نیز این مفهوم وجود دارد.ادامه مطلب...

    تم ::: جمعه 85/8/19::: ساعت 7:46 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    دکتر ولی نصر
    جنگ عراق باعث تغییرات عمیقی در خاورمیانه شد، که آمریکا انتظار آن را نداشت. زمانی که آمریکا در سال 2003 رژیم صدام حسین را سرنگون کرد، گمان می‌برد که سرنگونی و تغییر این رژیم، باعث ایجاد دمکراسی برای عراق و سپس دیگر نقاط منطقه خواهد شد. آمریکا با خود می‌اندیشید که سیاست، رابطه اشخاص با دولت است؛ بنابراین، موفق به شناسایی تفکر مردم خاورمیانه نشد که سیاست را تعادل قدرت بین جوامع می‌دانند. بسیاری از عراقی‌ها به جای آن‌که سقوط صدام را فرصتی برای خلق یک دمکراسی لیبرال بدانند، آن را فرصتی برای جبران بی‌عدالتی‌های ناشی از تقسیم قدرت بین قومیت‌های مختلف کشور دانستند. با قدرت گرفتن اکثریت شیعه عراق، دولت بوش نیز به احیای شیعیان این کشور کمک کرد که البته باید گفت، باعث به هم خوردن تعادل قومی عراق و خاورمیانه در سال‌های آینده خواهد شد؛ چیزی به عنوان پان‌شیعیسم و یا حتی رهبری متحد را در این جامعه نمی توان دید، ولی شیعیان دارای یک دیدگاه مذهبی مشترک هستند. ادامه مطلب...

    تم ::: جمعه 85/8/19::: ساعت 7:43 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    فهرست بی‌کیفیت‌ترین و بدترین محصولات فن‌آوری جهان، در سه ماهه‌ی سوم امسال در تازه‌ترین شماره‌ی مجله‌ی فن‌آوری رایانه و اینترنت PC MAGAZINE منتشر شد.

    ادامه مطلب...

    تم ::: جمعه 85/8/5::: ساعت 6:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    فهرست ‌10 تهدید بزرگ امنیتی دنیای رایانه در ماه گذشته‌ی میلادی از سوی شرکت امنیتی سوفوس اعلام شد.


    بررسی وضعیت تهدیدات اینترنتی در چند مدت اخیر نشان می‌دهد که نبرد برای کسب عنوان نخست فهرست مخرب‌ترین نرم‌افزارها، برای سومین ماه پیاپی میان Mytob.c و Myxem.e ادامه دارد.  ادامه مطلب...

    تم ::: پنج شنبه 85/8/4::: ساعت 1:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    کل بازدید :31493

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    خبری - اخبار وب

    >>لینک دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<